De klantreis in kaart brengen

De klantreis in kaart brengen, ook wel customer journey mapping genoemd, is het "meereizen" met je klant voor, tijdens en na het aankoopproces. 

Het in kaart brengen van de customer journey d.m.v. customer journey mapping biedt houvast bij het ontwikkelen van jouw bedrijfsstrategie.

Tijdens deze workshop gaan we door middel van customer journey mapping de customer journey in kaart brengen. De customer journey map is een visuele weergave van alle fasen waarin een klant zich kan bevinden.

Meer informatie over deze workshop

Het uitwerken van de customer journey map geeft inzicht in de ervaring van de klant voor tijdens en na het aankoopproces en hoe je deze ervaring (customer experience) kan optimaliseren. 

Deze inzichten worden meegenomen in het opstellen van de bedrijfsstrategie en het communicatieplan. 

De workshop customer journey mapping is een maatwerk workshop en wordt meestal als incompany workshop georganiseerd.

Meer informatie over deze workshop

Wat gaan we doen?

  • Het bespreken van de missie m.b.v. de golden circle.
  • Het vaststellen van de doelgroep d.m.v. de ideale klant
  • Het in kaart brengen van de customer journey map.
  • Brainstormen over het optimaliseren van de customer experience.
  • Ideeën prioriteren met behulp van de MOSCOW methode.
  • Het opstellen van een actieplan n.a.v. de uitkomsten van de workshop.
Meer informatie over deze workshop
Heb je interesse in de customer journey mapping workshop voor jouw bedrijf? Informeer dan naar de mogelijkheden via ons contactformulier!

Locatie

De klantreis workshop kan plaatsvinden op elke gewenste locatie of in de workshop ruimte bij Bo Webexperts aan de Ampèrelaan 3-4 in Drachten.

Ga voor de optimale customer experience!

Neem contact met ons op voor meer informatie over deze workshop via het contactformulier

 
Button