Klantreis

De klantreis is het "meereizen" met je klant voor, tijdens en na het aankoopproces. Het uitwerken van de klantreis biedt houvast bij het ontwikkelen van een online strategie.

Het uitwerken van de Customer Journey geeft inzicht in hoe je er voor zorgt je dat de klant in elke fase van de Customer Journey een goed gevoel en een positieve ervaring heeft. Deze inzichten worden meegenomen in het opstellen van het communicatieplan. 

Meld je aan voor deze workshop

De klantreis workshop is een maatwerk workshop en wordt meestal als incompany workshop georganiseerd.

Meld je aan voor deze workshop

Wat gaan we doen?

  • Het organiseren van een workshop om de Customer Journey uit te werken. 
  • Het grafisch uitwerken van de Customer Journey.
  • Het bespreken en finetunen van de Customer Journey maximaal 2 correctierondes. 
  • Een A0 print van de Customer Journey.
Aanmelden is super simpel
Heb je interesse voor de klantreis workshop, informeer dan naar de mogelijkheden via ons contactformulier!

Locatie

De klantreis workshop kan plaatsvinden op elke gewenste locatie of in de workshop ruimte bij Bo Webexperts aan de Ampèrelaan 3-4 in Drachten.

Wil je meer informatie over de klantreis workshop?

Neem contact met ons op voor meer informatie of om deze workshop te boeken via het contactformulier

 
Button