Royal Hoitsema Labels

Case

hoitsema.nl

Koninklijk onderscheiden Royal Hoitsema Labels is Nederlands oudste nog actieve drukkerij en neemt een prominente positie in op de etikettenmarkt. Deze markt is volop in beweging en aan het veranderen.

Hierdoor moest Royal Hoitsema zich opnieuw gaan positioneren. Ernst Sikkens, een relatie van Bo Webexperts, heeft Bo Webexperts met deze vraagstelling benaderd en samen met Amber is er gewerkt aan een moderne en eigentijdse online positionering.

Eigentijds ontwerp, eenvoudig en duidelijk

Voor Royal Hoitsema Labels is door middel van een oriëntatiesessie bepaald welk gevoel het bedrijf wil overbrengen naar haar klanten, welke problemen haar klanten hebben en wat hiervoor de oplossingen zijn. Om te ervaren en ter verdieping is Amber voor deze sessie naar de drukkerij geweest en heeft ze een indrukwekkende rondleiding gehad. Gastvrij, perfectie en schoonheid waren de eigenschappen die Amber opvielen. De uitkomsten van de sessie hebben wij vertaald naar een eigentijds webdesign.

Vindbaar zijn op de woorden die van toepassing zijn

Organisch op de eerste pagina van Google komen. Dat wil natuurlijk iedereen! Roland heeft onderzocht op welke zoekwoorden, synoniemen en varianten de ideale klant van Royal Hoitsema zoekt, we hebben de zoekvolumes achterhaald en de longtail-zoekwoorden bepaald en de SEO optimalisatie uitgevoerd.

Doeltreffende webteksten

De webteksten op de website zijn geschreven in samenwerking met Lennart van Fijnlijner en hierbij is rekening gehouden met de vindbaarheid in Google.

Eén beeld zegt meer dan duizend woorden

De credits voor doeltreffende en persoonlijke foto's in de website zijn geheel toe te kennen aan Sieta Stel Fotografie. Met Sieta Stel samenwerken is altijd een feestje!

Verzorging van de visitekaartjes

Ook het drukwerk heeft Royal Hoitsema deels uitbesteed aan Bo Webexperts. Amber heeft het ontwerp gemaakt van de visitekaartjes, geheel passend bij de huisstijl van Royal Hoitsema.

Meertalige website, meer potentie in een enorm publiek

Met een meertalige website bereik je in potentie een enorm publiek. Het is niet alleen qua bereik van belang een site in meerdere talen aan te bieden, ook qua gedrag heeft het veel invloed op je bezoekers. Zo blijven bezoekers gemiddeld twee keer langer op een pagina die in hun eigen taal beschikbaar is. Johan heeft er voor zorggedragen dat de website van Royal Hoitsema in Bo Creator DXP naast Nederlands ook beschikbaar is in het Frans, Engels, Duits en Spaans.

Wil je ook een moderne en eigentijdse website?

Online strategie | Jouw bedrijf klaar voor de toekomst!

Resultaat

  • Responsive eigentijds webdesign
    De website is modern en eigentijds vormgegeven. Het geheel straalt vertrouwen en rust uit en past het bedrijf als een jas.
  • SEO optimalisatie
    Door de SEO optimalisatie meer relevante bezoekers, een betere naamsbekendheid en inzicht in de bezoekgegevens en prestaties van de website.
  • Webteksten
    Doeltreffende webteksten die geoptimaliseerd zijn voor optimale vindbaarheid in Google. 
  • Fotografie
    Foto's op de werkvloer en van het personeel laten zien met wie de doelgroep te maken heeft. 
  • 5-talig multi-language platform
    De website is opgezet met Bo Creator DXP en uitgevoerd in 5 talen: Nederlands, Engels, Frans, Duits en Spaans.
  • Opdrachtgever
    Royal Hoitsema Labels
  • Doelgroep
    Bedrijven in de zuivel, dranken, cosmetica, dierenvoeding en tabak industrie.
  • Doelstelling
    De website moet het gevoel van urgentie veel meer naar boven brengen en het startpunt zijn voor het uitdragen van customer intimacy.

Dé tools achter dit project:

Adobe XD
Bo Creator DXP
Microsoft .NET
Microsoft SQL Server

Jouw bedrijf klaar voor de toekomst!

Wij zijn je graag van dienst bij het door ontwikkelen van jouw online communicatie. Neem contact met ons op voor het inplannen van een vrijblijvend adviesgesprek.

 
Button