“Een eerste indruk maak je maar één keer”

Home  /  Portfolio  /  Royal Hoitsema Labels

Volgend item

Royal Hoitsema Labels

Case

hoitsema.nl

Royal Hoitsema Labels is Nederlands oudste nog actieve drukkerij en neemt een prominente positie in op de etikettenmarkt. Deze markt is volop in beweging en aan het veranderen.

Hierdoor moest Royal Hoitsema zich opnieuw gaan positioneren. Samen met Bo Webexperts is gewerkt aan een moderne en eigentijdse online positionering.

Eigentijds ontwerp, eenvoudig en duidelijk

Voor Royal Hoitsema Labels is door middel van een strategiesessie bepaald welk gevoel het bedrijf wil overbrengen naar haar klanten, welke problemen haar klanten hebben en wat hiervoor de oplossingen zijn. Dit hebben wij vertaald naar een eigentijds webdesign.

Vindbaar zijn op de woorden die van toepassing zijn

Organisch op de eerste pagina van Google komen. Dat wil natuurlijk iedereen! We hebben onderzocht op welke zoekwoorden, synoniemen en varianten hun ideale klant zoekt, we hebben de zoekvolumes achterhaald en de longtail-zoekwoorden bepaald en de SEO optimalisatie uitgevoerd.

Meertalige website, meer potentie in een enorm publiek

Met een meertalige website bereik je in potentie een enorm publiek. Het is niet alleen qua bereik van belang een site in meerdere talen aan te bieden, ook qua gedrag heeft het veel invloed op je bezoekers. Zo blijven bezoekers gemiddeld twee keer langer op een pagina die in hun eigen taal beschikbaar is. 

Wacht niet langer en maak vrijblijvend kennis met ons!

Online strategie | Jouw bedrijf klaar voor de toekomst!

Resultaat

  • Responsive eigentijds webdesign
    De website is modern en eigentijds vormgegeven. Het geheel straalt vertrouwen en rust uit en past het bedrijf als een jas.
  • SEO optimalisatie
    Door de SEO optimalisatie meer relevante bezoekers, een betere naamsbekendheid en inzicht in de bezoekgegevens en prestaties van de website.
  • 4-talig multi-language platform
    De website is op gezet met de Bo Creator en uitgevoerd in 4 talen: Nederlands, Engels, Duits en Spaans
  • Opdrachtgever
  • Royal Hoitsema Labels

  • Doelgroep
  • Bedrijven in de zuivel, dranken, cosmetica, dierenvoeding en tabak industrie.

  • Doelstelling
  • De website moet het gevoel van urgentie veel meer naar boven brengen en het startpunt zijn voor het uitdragen van customer intimacy.

Dé tools achter dit project:

Adobe XD
Bo Creator
Microsoft .NET
Microsoft SQL Server

Vrijblijvend adviesgesprek

De nieuwe website van Royal Hoitsema is het startpunt van de customer intimacy geworden. Wil jij ook een band opbouwen met jouw bezoekers?

Vul het formulier in en wij nemen contact met je op voor een vrijblijvend adviesgesprek.

 
Button