“A house is made of walls and beams; a home is built with love and dreams!”

  /  Portfolio  /  Bouwbedrijf Postma

Vorig item

Bouwbedrijf Postma

Website

bouwbedrijfpostma.nl


De huizenmarkt is de afgelopen jaren enorm veranderd, 'back to basic' woningen zijn de nieuwe trend. Bouwbedrijf Postma heeft daarom de keuze gemaakt om de woninglijn aan te passen naar de hedendaagse verwachtingen en wensen van hun klanten.

Net zoals woontrends, veranderen ook de webtrends. Bo Webexperts dacht mee met de wensen van Bouwbedrijf Postma en ontwikkelde een website waarin de klant het 'Postma gevoel' kan ervaren.

Porfolio-slider-bg Porfolio-slider-bg Porfoliosliderbg large Porfoliosliderbg large Porfolio-slider-bg

Opdrachtgever

Bouwbedrijf Postma
Doelgroep

Gezinnen, senioren en twee verdieners

Doelstelling
Mensen informeren en        vooral inspireren naar de mogelijkheden die    Bouwbedrijf Postma kan  bieden.

Resultaat van onze strategische aanpak

Door deze nieuwe creatieve website, ervaart de klant gelijk het 'Postma gevoel'.

  • Meer dan 100 woonmagazine aanvragen in de laatste 4 maanden.
  •  150+ volgers op Instagram in de laatste 4 maanden.
  • 500+ volgers op Facebook in de laatste 4 maanden.
  •  Geautomatiseerde mailing (workflow) Mailchimp.
  •  Responsive website op alle apparaten.
Bouwbedrijf Postma | Bo Webexperts

Technieken

Bo Creator
Mailchimp


Highlights

Referentiekaart

Voor Bouwbedrijf Postma hebben wij een op maat gemaakte Google Maps module gerealiseerd, waarin de bezoeker kan zien waar Bouwbedrijf Postma hun huizen heeft gebouwd. 

Responsive ontwerp het 'Postma' gevoel

De website moest zich samenvoegen met het nieuwe Woonmagazine 'HUIS'. De website heeft speelse elementen en is responsive op alle apparaten. In het ontwerp is er gekeken naar de wensen van Bouwbedrijf Postma. De website geeft je alvast een voorproefje van hoe Bouwbedrijf Postma is. De bezoeker ervaart met deze nieuwe website het échte 'Postma gevoel'.

Koppeling met Mailchimp

Met de Mailchimp koppeling worden de aanvragen op Bouwbedrijf Postma hun Woonmagazine 'HUIS' automatisch verwerkt en gesynchroniseerd in Mailchimp. In Mailchimp is een geautomatiseerde mailing (workflow) ingesteld, waardoor er gelijk een mailing wordt verstuur naar de klant die het Woonmagazine 'HUIS' aanvraagt. Na twee weken word er automatisch een follow-up mailing gestuurd. 

Workshop Mailchimp

Bouwbedrijf Postma heeft de Mailchimp workshop met goed gevolg afgerond. Ze zijn hierin actief en versturen regelmatig een nieuwsbrief! 

Jaimy Jongsma van Bouwbedrijf Postma over de workshop:

"Zeer behulpzaam en een goede uitleg!"


Het team achter dit project:

Met passie en professionaliteit zorgt ons team voor de beste resultaten. Ieder met zijn of haar eigen specialiteiten en expertises. 
 

Zoekt u een betrouwbare partij om gezamenlijk uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen?  Neem dan contact op met 

Bo Webexperts via het contactformulier of bel 0512-544343.

Neem nu contact met ons op


Deel deze pagina



Bent u ook opzoek naar een responsive website? 

Wij zijn u graag van dienst bij het ontwikkelen van uw website. Neem contact met ons op via het contactformulier of bel direct met 0512-544343.