Home / Portfolio / Bouwbedrijf Postma
Net zoals woontrends, veranderen ook de webtrends. Bo Webexperts dacht mee met de wensen van Bouwbedrijf Postma en ontwikkelde een website waarin de klant het echte 'Postma gevoel' kan ervaren.
De huizenmarkt is de afgelopen jaren enorm veranderd, 'back to basic' woningen zijn de nieuwe trend. Bouwbedrijf Postma heeft daarom de keuze gemaakt om de woninglijn aan te passen naar de hedendaagse verwachtingen en wensen van hun klanten.
Met de Mailchimp koppeling worden de aanvragen op Bouwbedrijf Postma hun Woonmagazine 'HUIS' automatisch verwerkt en gesynchroniseerd in Mailchimp. In Mailchimp is een geautomatiseerde mailing (workflow) ingesteld, waardoor er gelijk een mailing wordt verstuur naar de klant die het Woonmagazine 'HUIS' aanvraagt. Na twee weken word er automatisch een follow-up mailing gestuurd.
Maak kennis met ons!
Met passie en professionaliteit zorgt ons team voor de beste resultaten. Ieder met zijn of haar eigen specialiteiten en expertises.
If not now, then when?
Ken et net linksôf, don mar rjochtsôf
It is not a bug, it is a feature!
Be a voice, not an echo
Wij zijn je graag van dienst bij het door ontwikkelen van jouw online communicatie. Neem contact met ons op voor het inplannen van een vrijblijvend adviesgesprek.
Het artikel is toegevoegd aan de winkelwagen
Het artikel is toegevoegd aan de offerte
Het artikel is toegevoegd aan het verlanglijstje
SORRY, WE HEBBEN SLECHTS [%STOCK%] OP VOORRAAD, NEEM CONTACT MET ONS OP VOOR DE LEVERTIJD.