Vorig artikel

The Golden Circle voor je website

Auteur: John Boonstra
Datum: 9 maart 2021

De perfecte website bevat jouw 'why' of 'waarom'. De bedoeling, het weten waarom je doet wat je doet.

Why, How, What van Simon Sinek

Om de bedoeling van jouw organisatie te beschrijven gebruiken we de Golden Circle van Simon Sinek (Gouden Cirkel van Simon Sinek). De Golden Circle van Simon Sinek brengt eenvoudig in kaart met waarom, hoe en wat een organisatie zich onderscheidt van anderen.

De Golden Circle is de rode draad

De Golden Circle is de rode draad die in alle beslissingen bij de ontwikkeling van je (nieuwe) website en online communicatie.

Daarom heb je een WHY nodig:

  • Om je bezoeker te inspireren en te motiveren
  • De kern van je merk in online communicatie uit te dragen
  • Om doel, richting en focus vast te stellen
  • Om matig succesvolle bedrijven te scheiden van enorm succesvolle bedrijven

Een goede WHY is onzelfzuchtig en onderstreept dat wat we doen in het voordeel van iemand anders is.


Simon Sinek: “Iedereen weet wat hij doet, een gedeelte weet hoe hij het doet, maar weinigen weten waarom hij het doet.”

Deel deze pagina:

Word ook een online uitblinker!

Wil jij ook uitblinken door samen te werken met Bo Webexperts? Neem contact met ons op voor het inplannen van een vrijblijvend adviesgesprek.

 
Button